Müşteri memnuyetini sağlamak ve sürdürmek laboratuvarımızın birincil hedefleri arasında bulunmaktadır. Müşterilerin memnuniyetini izlemek amacıyla her raporla birlikte müşteri memnuniyeti anketi gönderilir ya da sonuç raporu almaya veya numune bırakmaya geldiğinde elden verilir. Faks, e-posta veya posta ile gelen müşteri anketlerinin laboratuvara ulaştığına dair müşteriye bildirimde bulunulur. Gerekli çalışmaların yapıldığına dair Kalite Yöneticisi müşterileri bilgilendirir. Gelen cevaplar Yönetimi Gözden Geçirme toplantılarında ele alınır.
TS EN ISO/IEC 17025 standardımız gereği size daha iyi hizmet verebilmemiz ve kendimizi geliştirmemiz adına Müşteri Memnuniyeti anketimizi buradan tıklayarak bilgisayarda doldurmanızı ve e-posta ile lab@cinarlab.com.tr adresine göndermenizi rica ederiz.